Tuesday, February 24, 2015

Ridiradiralla küll on hea olllllaaa!

Taratatataaa. Siin igasuguste põnevate seikluste vahel võtan ma lõpuks selle aja ja panen oma mõtted/sündmused ja muu lora kirja. Ilmselt mitte kronoloogilises või üldises loogilises järjestuses, aga whocares eskole!Šveits poeb mu südamesse üha sügavamale ja seda mitmel tuhandel põhjusel. 
Esiteks ma armastan mägesid. Pole midagi ilusamat kui lumistemägedega panoraam. Ja sinna juurde käib loomulikult suusatamine ja après-ski  ja ja ja... Ehk kogu see elu mägedes- ärkad hommikul päikesega, sead sammud hommikusöögilauda, jutustad maailma armsamatega. 11 ajal tõmbad suusakostüümi selga, suusad alla ja enne 16 mäelt alla ei tule. Siis on après- ski ja pizza ja uuesti see seltskond... Ja nii päevast päeva või kuni raha jätkub :D 
Kuna mu jõulupuhkus Briegelsi suusakuurortis oli nii kuradima vahva pidin ma Ruudiga seda jagama. Poiss lendas siia ja me sõitsime mägedesse. Millised imeilusad viis päeva! Ma päriselt pakiks zürichis oma 2 asja ja koliks mägikülla, sest mul on tunne, et minus elab sügaval hinges ikka see kolgaplix, kes maaelu järgi igatseb. Kuigi ma iseendale alati üritan selgeks teha, et linn on see, kus ma edaspidi olla tahan. Midaiganes. Ruudi seisis sel korral esimest korda suuskadel ning sai oma kogemuste puudumisel selles üsna (minu jaoks) ekstreemses olukorras suurepäraselt hakkama. Poiss oli nagu Beat Feuz, kui mitte kiirem 😄. Meil oli NII vahva! Kurat, et see suusahooaeg nii ruttu otsa saab! 
Teiseks, ma armastan piiritult neid inimesi, kellega ma siin kahe aasta jooksul tuttavaks olen saanud. Kui palju ma olen nendelt õppinud ja kui palju nad minu jaoks teinud. Kui palju ILUSAID hetki ma nendega jaganud, kui palju erilisi päevi. See nimekiri tõestamaks oma armastust nende vastu on piiritu. Ja ei kujuta oma elu enam ettegi kui neid armsid vanderselle mul poleks! 
Kolmandaks... Mulle hullult meeldib kui mu eesti sõpsid mul külas käivad. Sedasi on alati killuke Eestit minuga kaasas. Ning vabariigi aastapäeva rütmis pean ma ikka ja jälle tunnistama, et Eestit hoian ma oma südamesopis soojas ALATI. Ma ei saa muuta seda, kust ma pärit olen ja ma ei saa hakata üleöö šveitslannaks. See pole võimalik! Ma ei saa unustada oma keelt ja oma vanemaid, kes mind on kasvatanud eestimaa rütmis. Või oma eesti sõpru, kes on suuresti minu inimesed igavesti *pisar*. Aga ma olen tõesti uhke eestlane. IGATAHES! Tagasi sinna nende eesti sõpside külastusteni. Enne ruudit käisid Ken ja Ave siin ning igasugustele muudele tegevustele me võtsime ette matka Matterhorni juurde ZERMATTI. Matterhorn on see Šveitsi sümbol, mis Toblerone šoksil on. Ja kurjam, jälle nii VAHVA! Selline iisi Zùrich-Bern-Zermatt-Lausanne-Baden ehk umbes pool Šveitsi. Tulge sõpsid külla ja lähme ilusatesse kohtadesse! 
Ja siis Lucasega tegime ka tripi ja sõitsime Genfi! No tegelikult umbes pool päeva istusime rongides ja vahetasime neid busside, trammide, metroode vastu, aga me käisime Genfis! Genf on ilus, väga ilus! Ja Lausanne on ka. Aga Luzern ja Baden on mu kaks Šveitsilemmikut! Need on lihtsalt nii minu linnad ja nad ei väsi mind üllatamast. Luzern meeldib mulle, sest seal on mäed linnale nii lähedal ja see helesinine järv ja neil on seal nii ilus kontserdimaja. Badenist ma olen vast ennegi kirjutanud- ilus, turvaline, ehtsa Šveitsi vibega linnake. Ja noh, ta meeldib mulle ühel kindlalt põhjusel muidugi veeel rohkem 😁. 
Najaaaa, leute! Ei teagi, mida veel öelda. Elu suht selline nagu mee lakkumine, aga vahel väike tõrvatilk ka seal potis. See ju ongi OK, et tõusud mõõnad, eksole? Ma arvan, et kõige olulisem on see, et mu lähedased on terved. Selline Miss Universumi jutt, aga tegelt ka, see ju ongi kõige olulisem. Nähes praegu ühe tuttava suhteliselt karmi läbielamist erinevates haiglates ongi see peamine, mida ma soovin!! Päriselt!

PS! ma palun hullult abi! Köik mu söpsid, kes te olete saksa keelt öppinud körgemal kui c1 level! Pliis antke nöu ja soovitage igasuguseid öppematerjale ja miks mitte kui sul varnast vötta imeline reegel v nipp, et saksa keel veeeel kiiremini tuleks! I need it very meni! Danke schön!




Jaa, siis ongi nii, et pildid jaaa.. Nagu mu klassivend ikka ütles, lapats nurka ja minekut! 

Kalli-kalli! 

T.

    Lucas, Carla, Marco und Sandro! 
    Anne, Rannapiiga ja IIIV! 
    TOBLERONE! 
    Köik head hetked! ❤️ foto: Anne
    Foto: Ken
    Parim suusaöps!! 
    Ruudi! 
    


    Hallis Badenis! 
    Zürichi ooperimaja! 
    Vanderselliga Genfi! 
    Lausanne järv
    Genf

    Mul oli kunagi piiiiikalt kaisuloom elevant Jumbu, kellele ma siiani vahel mötlen, hihi. Aga nuud on mul kaks uut Jumbut! 




    Ja siis see jumbude jumbu! 

Love to all! 

No comments: