Thursday, December 12, 2013

Enne veel


Countdown starts- 1,2,3! Siiski, siiski- enne veel, kui kohvrid pakin ning mõneks ajaks kodumaa lumele oma jalajälgi tulen tammuma, lähen teen midagi esimest korda! (Mäletad korda, kui sina midagi esimest korda tegid?) Nimelt saan sel nädalavehtusel alla mäesuusad ja panen oma tasakaalu ning üleüldse iseennast proovile. Alpides suusatamine on olnud minu unistus juba kaunis tükk aega ja teadmine, et see on vaid kiviviske kaugusel paneb mu käed värisema ning naeratus ulatab umbes täpselt kõrvuni. Eriti vahva on see, et ma suusatan alpides iseendapäeval- nimelt on mul pühapäeval sünnipäev!

Varsti näeme!
XX,
Triin 

P.S! Mul on maja taga mets, kus ma aeg-ajalt oma jooksutosse tuulutamas käin. Mitte ainult, see on kuidagi nii maagiline paik, et pärast pikka päeva saab seal pea ka puhtaks tuulutatud. Täna hommikul oli seal eriti kaunis, kogu see ilu oli mattunud härmatise alla. 




    Pildi kvaliteet on tingitud minu asendustelefoni ebakvaliteetsest kaamerast.

No comments: